Saturday, April 30, 2011

Cameron Highland - 1st Trip 2011

13-15 Feb 2011
Heritage Hotel, Cameron Highland

22/2 ulangtahun KJD'92 - trip ni ala2 nk celebrate la kononnya.

Kebetulan Mr F ada keja di Ipoh, so aku join ler. mmg aku dh plan nk ikut & ke CH pastu. siap booking hotel kt Heritage. kebetulan ke tu?..hohoho..




Heritage Hotel pun dh berwajah baru. kami stay kt blok baru..so serba serbi nampak baru.









Kat sekitar CH, ada few new restaurants & hotel. tiap kali pi, ada jer yang baru. aku perasan gak..ada restaurant/kedai yg 5 kali aku pegi, 5 kali nama & signboard berubah..heheh..
Salah satunya, kedai/restaurant sebelah hotel De LaFern. sekarang dh tukar tokey & nama baru. GLORY 78 Steamboat & Snack Corner. 2hari kt sini, 3-4 kali gak singgah makan atau just for snack. Mr F suka strawberry sundae.









Kami x sempat ke Sg Palas sebab setiap hari isnin - TUTUP. Apapun aku mmg suka CH. Next trip will be in May 2011..insyallah

No comments:

Post a Comment